Trek de aandacht
Wie naar beurzen gaat heeft het fenomeen vast al eens gezien; een verlichte dansvloer. De standhouder die een dergelijke dansvloer heeft liggen op zijn beurslocatie heeft dit met opzet gedaan; hij wil namelijk klanten naar zijn stand toe krijgen. Hij heeft de manier bij uitstek gevonden om de aandacht te trekken bij zijn klanten. We zullen je uitleggen hoe dat werkt.

Levendigheid trekt publiek
Het publiek bij een beurs heeft doorgaans een vaste agenda. Men wil een aantal standhouders bezoeken, en daarnaast ziet men wel wat er verder te beleven is. Iets wat dergelijke bezoekers aantrekt is het uiterlijk van de stand zelf. Met een paar tafeltjes en een bloemetje op de tafel trek je tegenwoordig geen klanten meer; men wil levendigheid zien op de beurs. Een vloer die een projectie heeft is dan ook een echte publiekstrekker. Iedereen wil er een op staan om te kijken of de vloer ook interactief is. Dat ene moment kan je aangrijpen als standhouder om deze potentiële klanten aan te spreken. De levendigheid van de ondergrond is dan ook een echte publiekstrekker.


De beursvloer is in beweging
Sta je op een beurs waar niet alleen volwassenen maar ook kinderen komen, dan is een dergelijke dansvloer echt ideaal. Wanneer de volwassenen geen oog hebben voor een beursvloer in beweging zal een kind het wel hebben. De ouders zullen dan ook vanzelf moeten meelopen met het kind; die bijzondere vloer moet immers worden bekeken en getest. Een slimme standhouder met producten die voor het hele gezin bestemd zijn zal daarop inspelen. De kinderen worden vermaakt terwijl de ouders zich kunnen laten informeren over jouw product of aanbod; een gouden kans.

Kleine moeite groot succes

Standhouders die een dergelijke vloer willen boeken denken vooraf dat het een lastige klus zal zijn. Wie echter kijkt op de website van een evenementenbureau komt er al snel achter dat dit wel meevalt. De vloer wordt namelijk inclusief voorgeprogrammeerde graphics verhuurd. Daardoor heb je enkel wat werk aan de keuze van de juiste vloer voor jouw evenement of stand, maar de rest van het werk wordt jou uit handen genomen.